PROFESIONÁLNÍ SKISERVIS

Servis provádíme na strojích MONTANA SNOWCRUISER.

  • Dodací lhůty do 2 pracovních dnů.
  • Při nákupu nových lyží montáž a seřízení vázání zdarma.
  • Na požádání vystavujeme potvrzení o seřízení bezpečnostního vázání.
  • Příjem a výdej lyží, běžek a snowboardů pouze na adrese Domino Sport, Hlavní třída 44/32, Český Těšín, po-pá: 9-17 hod., so 9-12 hod.

Náš SKI SERVIS je v provozu každý rok od 15. října pro nedočkavé lyžaře, kteří vyrážejí za sněhovými radovánky na ledovce a nemůžou se dočkat sněhu na českých horách. Tohoto včasného termínu využívá mnoho rekreačních lyžařů, kteří své lyže nestihli nebo zapomněli přinést pro sezoně a nechtějí být překvapeni až začne nová sezona. Služby našeho SKI SERVISU využívá také řada oddílů z Čech, Slovenska i Polska.

Vaše lyže brousíme na najmodernějším stroji, automatu MONTANA SNOW CRUISER, který hravě zvládne Vaše nejnáročnější požadavky.

ADRESA PRODEJNY:
ul.Hlavní 44/32, 737 01, Český Těšín

OTEVÍRACÍ DOBA PRODEJNY:
Po - Pá: 9:00 - 17:00
So: 9:00 - 12:00

KONTAKTNÍ OSOBA:
Marek Martynek
majitel
+420 602 546 780
dominosport@dominosport.cz

Objednávkový formulář

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Ceník

cenik-skiservis-2024-25

TECHNOLOGICKÝ POSTUP STROJOVÉ PŘÍPRAVY LYŽE/SNOWBOARDU

Používáme tyto stroje:

  • SNOW CRUISER
  • CRYSTAL SB COMBI
  • HTT 2000
  • HTT 3-D FINISH
  • SNOWBOARD LC
  • HOT WAXER

1. ČISTĚNÍ A OPRAVA SKLUZNICE

  • Přebroušení plochy skluznice na brusném pásu (zr. 80-100) bez přítlaku slouží k odstranění starého vosku a zvýraznění potřebných míst budoucí opravy.
  • Mechanické vyčitštění poškozené skluznice (škrábance a rýhy) zaručí dokonalé spojení nové natavovaného P-tex materiálu s původní skluznicí.

2. ZÁKLADNÍ PŘEBROUŠENÍ

  • Ideální optickou rovinu skluznice a spodní hrany docílíme pouze broušením pomocí brusného kamene s konstantním přítlakem a rychlostí posuvu.
  • Zpravidla používáme základní lineární strukturu střední hrubosti. Slouží k většímu odběru materiálu z plochy skluznice i hrany (individuálně dle potřeby) a zároveň k odstranění navařeného polyethylenu.

2. FINÁLNÍ BROUŠENÍ

  • Na ideální rovnou plochu skluznice "rýsujeme" finální strukturu opět použitím brusného kamene s obměnou otáček jeho rychlosti, rychlosti posuvu a přestavění povrchové struktury - orovnání kamene diamantem.
  • Dle charakteru lyže volíme adekvátní typ požadované struktury - lineární, kombinované a nebo variální.
  • Na základě změny parametrů jednotlivých proměnných - řezná rychlost, advance a rychlost diamantu, brusná rychlost kamene, rychlost posuvu, nastavení tlakové křivky pro broušení plochy - jsme dále schopni ovlivnit tvar, hrubost a sklon jednotlivých šrafů - "banánků" (základní stavba struktrury).
  • Jednotlivé struktrury se dělí na hrubé, střední a jemné.

3. ÚHLOVÁNÍ BOČNÍ STRANY

  • Úhel boční hrany závisí na typu a charakteru použití lyže/snowboardu, zkušenosti uživatele a tvrdosti podložky.
  • Boční úhlování hrany - základní úhlování se provádí pomocí brusného pásku v rozsahu 89-87°, správně volený úhel zabezpečuje dokonalý kontakt hrany se sněhovou podložkou v průběhu celého oblouku v závislosti na charakteru lyže.
  • Pro závodní servis je základně připravená (naúhlovaná) boční hrana ještě vyleštěna pomocí brusného kamene - tuning boční hrany, slouží k docílení ostrého vrcholu úhlu hrany a zároveň k jejímu vyhlazení, tedy vymazání stopy po brusném pásku.

4. TUNING SPODNÍ HRANY

  • Konstantní odklon - tuning spodní hrany směrem od podložky je možný pouze na základě přesné roviny skluznice a hrany, slouží k přenosu účinnosti bočního úhlu hrany na sněhovou podložku zejména při jízdě po hraně při carvingovém oblouku, zabraňuje nežádoucímu zařezávání hran.
  • Tuning hrany se provádí v rozsahu 0,3 - 0,8° pomocí paralelních brusných kamenů s konstatním úhlem sklonu, rychlosti posuvu a jeho tlaku.

5. IMPREGNACE A LEŠTĚNÍ

  • Samotné broušení je vždy velkým zásahem do jednotlivých pórů skluznice, základní impregnace je zvláště potřeba k hloubkové ochraně póru a zajištění jeho elasticity.
  • Ideálním způsobem nanášení vosku je prostřednictvím tepelné voskové lázně, díky které je skluznice schopna absorvovat co největší, ale zároveň i nejnutnější množství vosku - při mazání za studena je tato možnost vyloučena.
  • Odstranění nadbytečného vosku z plochy skluznice provádíme mechanickým způsobem pomocí nylonových kartáčů a nebo filcových pásů pro polishing, které jsou dostatečně měkké tak, aby nepoškodily - neztupily vrchol úhlu hrany.
  • V případě dobře zvolené a provedené strukturace skluznice je vosk chápán pouze jako sekundární proces pro impregnaci, nikoli jako způsob jak docílit výrazné změny kluzných vlastností lyže.
  • Pouze struktura je proces, který primárně určuje způsob a množství odváděné vody z třecí plochy mezi skluznicí a podložkou a ovlivňuje jak rychlost lyže tak i její ovladatelnost.
  • Chladící kapalina - emulze
  • Veškeré broušení je prováděno pouze pod tlakovou vodou.
  • Množství a kvalita koncentrátu chladící emulze je základním předpokladem pro dostatečné vymývání brusného odpadu z brusných segmentů.
  • Zvyšuje účinnost a kvalitu výsledku broušení.
  • Chrání ocelovou hranu proti korozi.

Dnešní technologicky vyspělé lyže si zaslouží i stejně vyspělý servis. Na našich strojích MONTANA dostáváte pouze vysokou kvalitu a přesnost broušení.