PROFESIONÁLNÍ SKISERVIS
Servis provádíme na strojích MONTANA SNOWCRUISER.
- Dodací lhůty do 2 pracovních dnů.
- Při nákupu nových lyží montáž a seřízení vázání zdarma.
- Na požádání vystavujeme potvrzení o seřízení bezpečnostního vázání.
- Příjem a výdej lyží, běžek a snowboardů pouze na adrese Domino Sport, Hlavní třída 44/32, Český Těšín, po-pá: 9-17 hod., so 9-12 hod.
Náš SKI SERVIS je v provozu každý rok od 15. října pro nedočkavé lyžaře, kteří vyrážejí za sněhovými radovánky na ledovce a nemůžou se dočkat sněhu na českých horách. Tohoto včasného termínu využívá mnoho rekreačních lyžařů, kteří své lyže nestihli nebo zapomněli přinést pro sezoně a nechtějí být překvapeni až začne nová sezona. Služby našeho SKI SERVISU využívá také řada oddílů z Čech, Slovenska i Polska.
Vaše lyže brousíme na najmodernějším stroji, automatu MONTANA SNOW CRUISER, který hravě zvládne Vaše nejnáročnější požadavky.
ADRESA PRODEJNY:
ul.Hlavní 44/32, 737 01, Český Těšín
OTEVÍRACÍ DOBA PRODEJNY:
Po - Pá: 9:00 - 17:00
So: 9:00 - 12:00
KONTAKTNÍ OSOBA:
Marek Martynek
majitel
+420 602 546 780
dominosport@dominosport.cz
Objednávkový formulář
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.
Ceník

TECHNOLOGICKÝ POSTUP STROJOVÉ PŘÍPRAVY LYŽE/SNOWBOARDU
Používáme tyto stroje:
- SNOW CRUISER
- CRYSTAL SB COMBI
- HTT 2000
- HTT 3-D FINISH
- SNOWBOARD LC
- HOT WAXER
1. ČISTĚNÍ A OPRAVA SKLUZNICE
- Přebroušení plochy skluznice na brusném pásu (zr. 80-100) bez přítlaku slouží k odstranění starého vosku a zvýraznění potřebných míst budoucí opravy.
- Mechanické vyčitštění poškozené skluznice (škrábance a rýhy) zaručí dokonalé spojení nové natavovaného P-tex materiálu s původní skluznicí.
2. ZÁKLADNÍ PŘEBROUŠENÍ
- Ideální optickou rovinu skluznice a spodní hrany docílíme pouze broušením pomocí brusného kamene s konstantním přítlakem a rychlostí posuvu.
- Zpravidla používáme základní lineární strukturu střední hrubosti. Slouží k většímu odběru materiálu z plochy skluznice i hrany (individuálně dle potřeby) a zároveň k odstranění navařeného polyethylenu.
2. FINÁLNÍ BROUŠENÍ
- Na ideální rovnou plochu skluznice "rýsujeme" finální strukturu opět použitím brusného kamene s obměnou otáček jeho rychlosti, rychlosti posuvu a přestavění povrchové struktury - orovnání kamene diamantem.
- Dle charakteru lyže volíme adekvátní typ požadované struktury - lineární, kombinované a nebo variální.
- Na základě změny parametrů jednotlivých proměnných - řezná rychlost, advance a rychlost diamantu, brusná rychlost kamene, rychlost posuvu, nastavení tlakové křivky pro broušení plochy - jsme dále schopni ovlivnit tvar, hrubost a sklon jednotlivých šrafů - "banánků" (základní stavba struktrury).
- Jednotlivé struktrury se dělí na hrubé, střední a jemné.
3. ÚHLOVÁNÍ BOČNÍ STRANY
- Úhel boční hrany závisí na typu a charakteru použití lyže/snowboardu, zkušenosti uživatele a tvrdosti podložky.
- Boční úhlování hrany - základní úhlování se provádí pomocí brusného pásku v rozsahu 89-87°, správně volený úhel zabezpečuje dokonalý kontakt hrany se sněhovou podložkou v průběhu celého oblouku v závislosti na charakteru lyže.
- Pro závodní servis je základně připravená (naúhlovaná) boční hrana ještě vyleštěna pomocí brusného kamene - tuning boční hrany, slouží k docílení ostrého vrcholu úhlu hrany a zároveň k jejímu vyhlazení, tedy vymazání stopy po brusném pásku.
4. TUNING SPODNÍ HRANY
- Konstantní odklon - tuning spodní hrany směrem od podložky je možný pouze na základě přesné roviny skluznice a hrany, slouží k přenosu účinnosti bočního úhlu hrany na sněhovou podložku zejména při jízdě po hraně při carvingovém oblouku, zabraňuje nežádoucímu zařezávání hran.
- Tuning hrany se provádí v rozsahu 0,3 - 0,8° pomocí paralelních brusných kamenů s konstatním úhlem sklonu, rychlosti posuvu a jeho tlaku.
5. IMPREGNACE A LEŠTĚNÍ
- Samotné broušení je vždy velkým zásahem do jednotlivých pórů skluznice, základní impregnace je zvláště potřeba k hloubkové ochraně póru a zajištění jeho elasticity.
- Ideálním způsobem nanášení vosku je prostřednictvím tepelné voskové lázně, díky které je skluznice schopna absorvovat co největší, ale zároveň i nejnutnější množství vosku - při mazání za studena je tato možnost vyloučena.
- Odstranění nadbytečného vosku z plochy skluznice provádíme mechanickým způsobem pomocí nylonových kartáčů a nebo filcových pásů pro polishing, které jsou dostatečně měkké tak, aby nepoškodily - neztupily vrchol úhlu hrany.
- V případě dobře zvolené a provedené strukturace skluznice je vosk chápán pouze jako sekundární proces pro impregnaci, nikoli jako způsob jak docílit výrazné změny kluzných vlastností lyže.
- Pouze struktura je proces, který primárně určuje způsob a množství odváděné vody z třecí plochy mezi skluznicí a podložkou a ovlivňuje jak rychlost lyže tak i její ovladatelnost.
- Chladící kapalina - emulze
- Veškeré broušení je prováděno pouze pod tlakovou vodou.
- Množství a kvalita koncentrátu chladící emulze je základním předpokladem pro dostatečné vymývání brusného odpadu z brusných segmentů.
- Zvyšuje účinnost a kvalitu výsledku broušení.
- Chrání ocelovou hranu proti korozi.
Dnešní technologicky vyspělé lyže si zaslouží i stejně vyspělý servis. Na našich strojích MONTANA dostáváte pouze vysokou kvalitu a přesnost broušení.
